Perutusan Tuan Tanah
Welcome! Jangan lupa tinggalkan jejak! Feeqa will hit you back :)
FeeqaMustafa`s: Sejenak

Jul 19, 2011

Sejenak

Kadang-kadang...

berdiri saja, tak perlu dekat, sudah boleh merasakannya ..

terdongak seketika tatkala hati terdetik, merenung langit biru awan putih,

tak sanggup nafas dihela, jantung didegup, mata dikelip, kaki melangkah.

bila terlintas di hadapan mata....

haih!! tolong!

dibentangnya sejadah, di angkatnya tangan, memohon pertolongan.

tatkala dunia sedang beradu....

kemudian, diberinya cahaya, disampaikan satu tenaga

tenaga yang cukup kuat! hingga aku yang dulunya rebah tertunduk, kini bangun dengan semangat!

Syukran Ya Allah, syukran..

tanah yang dulunya aku pijak, kini ku sujud, ku cium.

rezeki Allah luas.   Dugaan Allah pelbagai.

Fokus mencari penyelesaian, bukan fokus pada masalah. InsyaAllah :)

Bulan menjadi saksi, membuktikan sesuatu yang tak akan pasti.

suka atau tidak, kita akan tetap meneruskan apa yang telah dimulakan.

Maafkan diri ini yang serba kekurangan .






♥ THANKS FOR READING ♥

11 comments:

  1. kenapa ni yang??sedih jer..aku yang bce dgn muzik latar ni pon nak nangis...

    ReplyDelete
  2. asal???cer cite...

    ReplyDelete
  3. xad ape la.. luahan perasaan je

    ReplyDelete
  4. aku sepak pipi ko kang termantol2 kang..xder cite at aku sok..

    ReplyDelete
  5. tiada manusia yang sempurna... semua orang akn melakukan kesilapan, tp cara kita menyelesai kan masalah tuyh y lebih penting..ok? :)

    ReplyDelete
  6. sebagai manusia mmg kita selalu buat salah .
    kalau bukan salah mesti alien tu . lol XD


    visit my page if u like
    http://athirahshariffudin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hey nice blog~~^^ visit our blog~ we sell 100% handmade stuffz like pouches, mobile charms, unique tags.. 좋은하루가되세요~ http://twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment peeps!
nah! amik muax sorang sebijik :P