Perutusan Tuan Tanah
Welcome! Jangan lupa tinggalkan jejak! Feeqa will hit you back :)
FeeqaMustafa`s: Tak patut kau buat aku macamtu :'(

Feb 28, 2011

Tak patut kau buat aku macamtu :'(

Tak patut kau buat aku macamtu tau tadi ..
kau cakap nak main selow-selow ..
ni main langgar-langgar ...
sakit tau ... :'(


memang tak patut kau buat buat aku macamtu tadi tau ..
kau tolak aku sampai jatuh ..
kau pijak kaki aku ...
sakit tau .. 

serik dah aku nak main dengan kau ...
kau main kasar la...
kau bagi aku molecule- molecule air pada kaki ..
maceh la... 



kau tengok .. sakit kan ?
sampai hati kau..
okeh , ini gambar aku cilok dari uncle google ..


tapi seyes aku cakap..sakit tau ..
kau buat aku rasa serba salah ..
rasa rimas pon ada..
kau nak tau aku rasa apa?

rasa macam nak picit picit je golongbong gelembung-gelembung tu..
-_-

sabar je la ......


♥ THANKS FOR READING ♥

2 comments:

  1. sabar je la..hehe..
    kasi pecah la gelembung tu..hehe

    ReplyDelete

Thank you for your comment peeps!
nah! amik muax sorang sebijik :P